Django de la Poppavati

Django de la Poppavati
All rights reserved © Django de la Poppavati

lauantai 24. elokuuta 2013

"Mikä minun sanojani vaivaa..."





"Mikä minun sanojani vaivaa..."


Mikä minun sanojani vaivaa?
jää sanat roikkumaan - en niistä kiinni saa

Mikä minun sanojani vaivaa?
lonksuttaa vain tyhjyyttään - salaisuuksia sisällään



Ilkkuvat ajatuksiani,
kiitäen ymmärrystä nopeampina - perillä olevina

karkaa lauseina tarinani syvyyksiin,
omille poluilleen paeten sielua - omana tahtona

tyhjinä kuorina horisontissa -
polttaen itsensä tuhkasateeksi

murheeni peitoksi - palttooksi maan
tajuni takaisin sirota saa

sieluni sisimmän äänen mun pudottaa -
valoni vapaimman pimeeksi saa

Ei enää nuo kahlitse -sanakaan sokaise,
sisällön antaakin - vapautein saan



Mikä minun sanojani vaivaa?
vain kaiku vastaa sisimpään - jäljet jättää viiltämään

Mikä minun sanojani vaivaa?
Nuo varjoina vain jää - häiveinä sielun sanoman




sieluni sisimmän äänen mun kurottaa -
valoni vapaimman hahmonkin saa

Ei enää nuo kahlitse - sanoina sokaise,
toivoni antaa taas - vapautein saan


© Django de la Poppavati 2013

© Music and song/Musiikki ja laulu Pasi Hoteila
© Lyrics/Sanat Ismo Funke