Django de la Poppavati

Django de la Poppavati
All rights reserved © Django de la Poppavati

maanantai 22. kesäkuuta 2015

"Rakkaus ei ole minua varten"





Minulle oli pitkä tie
kulkea aamusta onneen -

rivi loputtomia öisiä uhkia
ja päivien paahteita

kadotukseni kantajana,

polkujeni vartijana -


    Tää tietään kuluttaa,
    yön usva kohtaa maan -

    Niin yksin vaan joutuu matkaamaan
    vain tähdet seuranaan...



Sanat pieninä jyväsinä
toivon ituina taskussa -

tuhkaan vaipuneet
onnenversot

näivettyneinä pientareella,

väärän sielun valinneena -


    Ei rakkaus mua kohtaa,
    on muualla mun tie -

    Niin yksin taas joutuu matkaamaan
    vain varjot seuranaan...



Maailman ääret matkanneena,
turhat polut kolunneena -

Sielunikin vaihtaneena
kuitenkin näin kurotan -



    Mut yökin kalttaa mua,
    en aamuakaan nää -

    Niin yksin taas joutuu matkaamaan
    yön henget seuranaan...




© Django de la Poppavati 2015

© Music and song Pasi Hoteila
© Lyrics Ismo Funke