Django de la Poppavati

Django de la Poppavati
All rights reserved © Django de la Poppavati

lauantai 26. huhtikuuta 2014

"Pisara"








Oon pisara vain meressä,
pien siemen elon ahjossa.

Nyt lauluin herää kutsumaan
jo kurottamaan lähdettään.

Kun aamun valo mutkin loi,
vain usvaa olin - suunnan toi.

Siin ymmärryksein heräs vaan,
vei kaipauksein vuorten taa -

Siel kohou pilvet sieluinmaan,
mis virtaa toivo solkenaan -

Saa huipuille tuon valkeuden,
mi kullaks kasvaa illan sees -

Siel autereinen voima luo
sen kirkkauden vetein vuon -

mi antaa mulle vastauksen,
oon matka - voima valo sen,

mut ilman lähteen helmee ois
tää sydän kylmä - ei se sois,

siks yhtä virtaa olen vaan
tään elon kanssa äitimaan -

                  Ja sylissään maisen saan rauhan.



© Django de la Poppavati 2014

© Music and song/Musiikki ja laulu Pasi Hoteila
© Lyrics and graphic/Sanat ja kuvat Ismo Funke